Klub Uczelniany AZS
W Uniwersytecie Andrzeja Frycza Modrzewskiego działa Klub Uczelniany AZS. Początkowo nieliczna organizacja studencka, z roku na rok rozrasta się dając możliwość systematycznego uprawiania sportu studentom i rywalizacji z przedstawicielami innych uczelni.
Na dzień dzisiejszy KU AZS UAFM liczy ponad 200 członków systematycznie uczestniczących w zajęciach sekcji: piłki nożnej halowej, koszykówki kobiet i mężczyzn, siatkówki kobiet i mężczyzn. Studenci biorą udział w zawodach i rozgrywkach Akademickich Mistrzostw Małopolski oraz Mistrzostwach Polski.
Składki członkowskie AZS 2024/2025
SKŁADKA CZŁONKOWSKA AZS = 160,00 zł Polisa Standard - suma ubezpieczenia 7.000 zł (numerem polisy jest numer Twojej legitymacji):
|
SKŁADKA CZŁONKOWSKA AZS = 210,00 zł Polisa Komfort - suma ubezpieczenia 25.000 zł (numerem polisy jest numer Twojej legitymacji):
|
SKŁADKA CZŁONKOWSKA AZS = 1200,00 zł Polisa Sport - suma ubezpieczenia 65.000 zł (numerem polisy jest numer Twojej legitymacji):
|
JAK WYROBIĆ LUB ODNOWIĆ LEGITYMACJĘ AZS (w roku 2024/25)?
Pierwszy krok
Pierwszym krokiem przy rejestracji jest wejście na stronę legitymacje.azs.pl.
Znajdziecie tam informacje na temat tego, co daje i jak działa legitymacja członkowska AZS.
Następnie należy zjechać na sam dół i wybrać jedną z dwóch opcji rejestracji przekierowujących na stronę rejestracji, na której odbywa się cały proces. Są dwa warianty do wyboru:
- Jeśli byłeś członkiem naszego klubu w zeszłym sezonie, możesz wybrać zielony baner REJESTRACJA ON-LINE MAM JUŻ KONTO. Zostaniesz przekierowany do strony logowania (można również jednorazowo poprosić o przesłanie nowego hasła, jeśli zapomniało się danych, których użyło się w AZS SORGA). Po zalogowaniu się do konta pojawia się zakładka „odnowienie członkostwa” i postępuje się w niej podobnie, jak w przypadku wyrabiania nowej legitymacji, opisane w kroku II.
- Jeśli chcesz zostać nowym członkiem, wybierz niebieski baner REJESTRACJA ON-LINE NOWE KONTO. Zostaniesz przekierowany na stronę, gdzie konieczna będzie rejestracja opisana w kroku II.
Drugi krok
Wypełniamy dane krok po kroku zgodnie z wymaganiami:
I. Dane osobowe: Tutaj wypełniamy podstawowe informacje o sobie czyli imię i nazwisko, obywatelstwo, datę urodzenia, płeć, telefon, datę przystąpienia do AZS oraz dodajemy zdjęcie w formie elektronicznej. Nie ma wymagań formalnych co do zdjęcia (może być to zdjęcie legitymacyjne, do dowodu osobistego lub zwykłe). Zaznaczamy również orzeczenie o niepełnosprawności (posiadam/nie posiadam).
II. Wybór legitymacji: W tym miejscu wybieramy interesującą nas legitymacje AZS-u, gdzie mamy trzy możliwości: ISIC AZS, AZS oraz ITIC AZS (dla trenerów lub nauczycieli akademickich). W przypadku studentów większość legitymacji będzie w wersji ISIC AZS.
- Jeżeli jesteś studentem wybierz ISIC AZS – dzięki czemu uzyskasz wiele ciekawych zniżek.
- Jeżeli jesteś pracownikiem Uniwersytetu Andrzeja Frycza Modrzewskiego wybierz format AZS.
- Jeżeli jesteś trenerem bądź nauczycielem akademickim wybierz ITIC AZS.
Typ legitymacji: wybieramy jedną z opcji, w zależności od tego czy chciałbyś posiadać legitymację w formie elektronicznej i fizycznej czy tylko elektronicznej. Uwaga! Za formę fizyczną zostanie doliczona dodatkowa opłata. Legitymacja w formie elektronicznej w zupełności wystarczy, forma fizyczna nie jest wymagana.
III. Wybór sekcji sportowej oraz typ ubezpieczenia:
Ubezpieczenie i składka: W sezonie 2024/2025 składka wynosi odpowiednio:
- dla ubezpieczenia na kwotę 7000 zł (Standard) – 160 zł,
- dla ubezpieczenia na kwotę 25000 zł (Komfort) – 210 zł,
- dla ubezpieczenia na kwotę 65000 zł (Sport) – 1200 zł.
Wybieramy interesujące nas ubezpieczenie.
Następnie wybieramy uczelnię, klub oraz sekcję, jaka nas interesuje. Jeśli należycie/chcecie należeć do kilku sekcji, wybieracie tylko jedną z nich.
Dopiero po zaznaczeniu ubezpieczenia i wyborze legitymacji wczyta się wysokość składki dla sekcji.
IV. Zaznaczenie wymaganych zgód.
Jeśli odnawiasz członkostwo w naszym Klubie, po zalogowaniu się do swojego konta po lewej stronie znajdziesz zakładkę "odnowienie członkostwa", gdzie postępujesz podobnie jak w wyżej opisanym procesie zakładania nowego konta. Nie jest wymagane ponowne podawanie danych osobowych, należy jedynie zatwierdzić, że się zgadzają. Konieczne jest jednak wgranie aktualnego zdjęcia oraz ponowny wybór rodzaju legitymacji oraz uczelni, klubu i sekcji.
Trzeci krok
Po zaakceptowaniu regulaminu i wypełnieniu wszystkich pól klikasz "zatwierdź". Na Twoją skrzynkę mailową przyjdzie wiadomość z informacją, że Twoje zgłoszenie oczekuje na zatwierdzenie przez Klub. Dopiero po przyjęciu Twojego zgłoszenia przez Klub będzie można opłacić składkę członkowską AZS.
Po zatwierdzeniu Twojego zgłoszenia przez Klub otrzymasz maila, w którym zostaniesz o tym poinformowany.
Aby zostać członkiem AZS należy opłacić składkę członkowską. Zostaniesz nim dopiero po jej opłaceniu, a Twoje ubezpieczenie będzie ważne od dnia następującego po dniu zapłaty.
Zaloguj się na swoje konto, wejdź w panel członka i znajdź "historię transakcji", gdzie pojawi się opcja "opłać składkę". Zostaniesz przekierowany na stronę płatności online, której można dokonać tylko i wyłącznie za pomocą kodu BLIK.
Składka opłacona? Gratulacje! Zostałeś członkiem naszego Klubu. Możesz pobrać swoją legitymację, wybierając z menu na swoim koncie "pobierz legitymację". Znajdziesz na niej numer legitymacji potrzebny do wyrobienia certyfikatu przynależności akademickiej.
Certyfikat przynależności akademickiej
Jeżeli chcesz brać udział w zawodach Akademickich Mistrzostw Małopolski lub/i Akademickich Mistrzostw Polski musisz wyrobić certyfikat na stronie e-madzia.pl.
Wybierasz tam zakładkę „certyfikat zawodnika”, następnie wypełniasz wszystkie dane (w tym typ i numer legitymacji członkowskiej). Jeśli posiada się legitymację ISIC, należy wpisać cały nr legitymacji wraz z ostatnią literką.
Zanim wyrobisz certyfikat musisz mieć stworzoną/odnowioną legitymację członkowską oraz opłaconą składkę członkowską (w systemie planeta.azs.pl). Szczegóły dotyczące wyrabiania legitymacji znajdują się powyżej.
➡️ Sprawdź czy wszystkie dane się zgadzają przed wygenerowaniem certyfikatu, zwłaszcza adres e-mail.
➡️ Następnie dostaniesz wiadomość e-mail z aktywacją certyfikatu. Należy kliknąć w przesłany w wiadomości link i poczekać na drugiego e-maila, w którym zostanie wysłany link do pobrania certyfikatu oraz hasło, które należy wpisać. Kolejno poczekaj na e-maila z certyfikatem do pobrania (może wylądować w zakładce spam).
➡️ Certyfikat należy pobrać, wydrukować, podpisać w wyznaczonym miejscu i udać się z nim do swojego Dziekanatu, by go podbili i zatwierdzili tym samym Twoją przynależność akademicką. Podbity certyfikat oddajesz swojemu trenerowi.